Har du problmer

Har du problmer ?
Vi har noen løsninger her - og du kan også finne løsninger på dette på www.tmeeting.se

Problemstilling - aktiveringskode fungerer ikke !

1. Sjekk at ikke programvaren er installert tidligere på et annet apparat. (Det første apparatet dette ble prøvet på er låst til dette. (Sikkerhet).
----- Har programvaren tidligere vært installert på et annet apparat må du kontakte oss for å få utstett ny aktiveringskode.------
2. Logg deg helt ut av programmet enten du er på iPad, iPhone, Windows PC eller Android. Steng av TM-programmet helt.
3. Start apparatet helt på nytt etter å ha avsluttet alt på apparatet.
4. Logg deg inn på nytt og følg med på hva som skjer. Noter dette slik at vi får vite hva som skjer før du tar kontakt med oss.

Dette er omtrent som når du kjøper og bruker en mobiltelefon. All brukerinformasjon blir lagret i SIM-kortet, men her er informasjonen lagret tilkynttet apparatet du bruker på e4n server og må endres dersom du har prøvd å bruke / installere programvaren på mer enn det første apparatet.

Du kan bestiile fritt å ha din brukerprofil på ett tilleggsapparat. Et skjema for dette får du fra ditt NAV kontor - din NAV kontakt, eller fra oss.